09:37 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تولید فولاد

انبارگردانی دلیل ادعای گم شدن فولاد...
نماد برتر - در پی ادعای "گم شدن سه میلیون تن فولاد"، فعالان این حوزه، دیدگاه‌هایی دارند که جمع‌بندی آن مشخص است که این سه میلیون تن حاصل اختلاف آماری است که با انجام انبارگردانی و حسابرسی شرکت‌ها، به وجود آمده است.
قیمت‌گذاری دستوری بلای جان معدنی‌ها
نماد برتر - نظام قیمت‌گذاری محصولات شرکت‌های معدنی از نظام بازار آزاد و قیمت‌های جهانی تابعیت نمی‌کند و به دلیل اعمال شیوه‌نامه‌های نادرست قیمت‌گذاری، جملگی با محدود شدن حاشیه سود مواجه شده که این نوع نرخ‌گذاری‌ها اند.
"فولاد" ۱۴ رکورد تاریخی در ۷۵ روز ثبت کرد
نماد برتر- شرکت فولاد مبارکه در ۷۵ روز پایانی سال گذشته، تنها ۱۴ رکورد در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم به ثبت رساند.
عرضه همه محصولات "فولاد" در بورس و حذف رانت / تولید با ارزش افزوده بالا
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن فولاد با اشاره به برنامه تولید فولاد با ارزش افزوده بالا گفت: همه محصولات فولاد مبارکه در بورس کالا عرضه می شود و امکان رانت فراهم نیست.
موافقت ذوب آهن با عرضه سنگ آهن در بورس کالا + چشم انداز بازار سهام
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن از موافقت با عرضه سنگ آهن در بورس کالا خبر داد و گفت: قیمت های فعلی سهام بسیاری از شرکت ها انصاف نبوده که این موضوع به معنای ارزندگی سهام آنها و نزدیک بودن بهبود شرایط است.
اثر تحریم ها بر چالش های تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد در افق ۱۴۰۴
نماد برتر- رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق با توجه به اثر تحریم ها بر تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد در افق ۱۴۰۴، چند چالش‌ این صنعت برای تداوم این مسیر مورد بررسی قرار گرفتند.
تولید بیش از ۱۸ میلیون تن شمش فولادی در کشور
نماد برتر- تولید شمش فولادی در واحدهای تابعه ایمیدرو و شرکت‌های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی در ۱۰ ماهه امسال با رشد هفت درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به رقم ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۱۸۵ تن رسید.
دستاوردهای ذوب آهن و آمار تولیدات ۹ ماهه + برنامه کاهش هزینه ها
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به میزان تولیدات و دستاوردها در ۹ ماه سال جاری از برنامه ریزی برای افزایش تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و کاهش هزینه ها خبر داد.
تحلیل رئیس اسبق ایمیدرو درباره دو ابهام طرح جامع فولاد
نماد برتر- رئیس اسبق ایمیدرو ، تحقق رشد تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد تا سال ۱۴۰۴ را امکان پذیر دانست و دو ابهام طرح جامع فولاد را بررسی کرد .
انجمن فولاد به چند دلیل خواهان تعویق در بررسی طرح دردسرساز شد
نماد برتر- انجمن فولاد با ارسال نامه ای به رئیس مجلس ، خواستار تعویق در زمان بررسی طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد به چند دلیل شد که باعث ایجاد دردسر و مشکل شده است .
پیش بینی افزایش مصرف و تولید فولاد و مهم‌ترین فرصت های شرکت های ایرانی
نماد برتر- تحلیلگر ارشد بین‌المللی صنایع معدنی با اعلام پیش بینی رشد مصرف و تولید فولاد در سال ۲۰۲۱ ، مهم‌ترین فرصت های صنعت فولاد ایران در آسیا ، اروپا و خاورمیانه را معرفی کرد.
مقدمات انتقال سهام ذوب آهن از فرابورس به بورس فراهم شد
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن ضمن امیدواری به حل مشکلات شرکت های فولادی از فراهم شدن مقدمات انتقال سهام "ذوب" از فرابورس به بورس خبر داد .
عزم فولادی برای حمایت از حقوق میلیون‌ها سهامدار/ بیانیه‌ای برای تامل بیشتر در طرح فولادی مجلس
نماد برتر- بورس کالای ایران امروز میزبان نشست رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده وزارت صمت با مدیران شرکت های بزرگ فولادی کشور بود که در این نشست علاوه بر همدلی و عزم مدیران فولاد برای حمایت از حقوق سهامداران، نماینده وزارت صمت بر تعامل همه جانبه این وزارتخانه با بازار سرمایه تاکید کرد؛ در پایان این نشست، مقرر شد بیانیه‌ای برای تامل بیشتر کمیسیون صنایع مجلس در طرح فولادی نگارش و به نمایندگان ارسال شود تا بهترین تصمیم‌ها در این حوزه با تعامل صنعت فولاد، بازار سرمایه، مجلس و وزارت صمت اتخاذ شود.
ظرفیت تولید ۱۵۰ میلیون تنی فولاد ایران و عوامل مخرب در ارز آوری
نماد برتر- بنیان‌گذار فولاد مبارکه با اشاره به ظرفیت تولید ۱۵۰ میلیون تنی فولاد ، عوامل مخرب در ارز آوری این صنعت مهم را اعلام کرد .
افزایش ۴. ۱۳درصدی تولید فولاد ایران و حضور در ۱۰ دنیا + دلایل
نماد برتر- طبق اعلام انجمن جهانی فولاد، ایران با تولید بیش از ۲۹ میلیون تن فولاد و رشد ۴. ۱۳درصدی در سال گذشته میلادی با پشت سر گذاشتن اوکراین، ‌ایتالیا و مکزیک در جایگاه دهم قرار گرفت.